مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

دبیر کل قطری شورای همکاری خلیج فارس در اظهارات خنده داری گفت: فارسی نامیدن خلیج ع رب ی مسخره کردن تاریخ است.

به گزارش عصر ایران ، عبدالرحمن بن حمد العطیه در گفت و گو با روزنامه الحیات چاپ لندن درباره مواضع ایران در زمینه فارسی نامیدن خلیج فارس گفت: نباید تاریخ را مسخره کرد چرا که تاریخ همیشه حاکم است.

وی در بی سابقه ترین و در عین حال گستاخانه ترین سخنان یک مقام عرب افزود: ادعای ایران برای خلیج فارس نامیدن این دریا، مسخره کردن تاریخ است زیرا حضور عرب ها در ساحل شرقی خلیج ع رب ی همچنان ادامه دارد و این حضور به صورت تاریخی بیش از سه هزار سال سابقه دارد در حالی که حضور  ایرانی ها در این منطقه تازگی دارد و حداکثر مربوط به دوران ایجاد دولت صفوی یعنی پنج قرن گذشته است.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس اضافه کرد: پافشاری ایران بر نامگذاری خلیج فارس اقدامی است که باعث می شود در رویکردهای دیگران شک و تردید ایجاد شود.

وی این پافشاری ایران را نیز مقابله با تاریخ دانست و اضافه کرد: معتقدیم که خلیج همیشه به عنوان الگوی زنده و مقبولی از حسن همسایگی و برادری اسلامی است.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس درباره خبر کشف شبکه جاسوسی در کویت و ادعای وابستگی آن به ایران نیز گفت: شورای همکاری اقدام علیه امنیت ملی هر یک از اعضا را رد می کند. اقدام علیه امنیت هر یک از کشورهای عربی منطقه خلیج (فارس)  به معنی اقدام علیه امنیت همه اعضای شورای همکاری است.

ایران در فوریه گذشته نیز به شرکت های هواپیمایی هشدار داد در صورتی که از نام خلیج عربی در مانیتورهای داخل پرواز خود استفاده کند، به آنها اجازه عبور از آسمان ایران را نخواهد داد.

فرید:  یکی نیست که به اینها بگه آخه عرب های مارمولک خور  اون زمانی که شما دخترانتون زنده به گور میکردید و به عرب جاهلیت معرف بودید ( و هستید ) ایرانی ها داشتند تو خلیج تا ابد فارس کشتیرانی میکردند.

به نظر من عربها خیلی کم حافظه هستند که سابقه سراسر نکبت بارشون فراموش کردند و خودشونو متمدن تر از ایران میدانند که بیش از 5000 سال قدمت تاریخی دارد. البته این بنده خدا دید که فضای جلسشون خیلی سنگینه گفت بزار یک جوک بگم تا بقیه بخندن بخاطر همین این جوکو گفت. حالا ما هم میخندیم :-))))))))))))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 526027
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1